Çağrı: 28 Şubat-Ergenekon İrtibatı Örtülmesin!
 

 

Aradan geçen 12 yıla rağmen, Türkiye 28 Şubat sürecinin hukuksuzluklarıyla hesaplaşmış değil. Darbeci düzenin sahipleri ve işbirlikçileri, önceki darbe süreçlerinde kazandıkları alışkanlıklarını 28 Şubat darbe süreciyle ilgili olarak da sergilemekteler. "Biz yaptık, oldu!" mantığından hareket eden egemenler bu kirli dönemde ülke genelinde gerçekleştirdikleri sayısız hukukdışı icraatın kapatılıp, unutulmasını; hala büyük çapta mağduriyetler üretmeye devam eden dayatmalarının aynen sürdürülmesini istiyorlar. Oysa halkın geniş kesimlerinin açık biçimde zulme uğramasına yolaçan bu uygulamalara göz yummanın hukuksuzluğa boyun eğmek olduğu tartışmasızdır.
 
Öte yandan Ergenekon davası vesilesiyle açığa çıkan belgeler ve ifşaatlar, 28 Şubat sürecinin sahiplerinden, planlayıcıları ve uygulayıcılarından, gerek kurumsal açıdan, gerekse de şahsi bazda işledikleri suçların, yürüttükleri kirli ilişkilerin hesabının sorulması gerektiğini açık biçimde ortaya koymaktadır. Bu kirli süreçte rol alanların pek çoğunun, dahil oldukları Ergenekon batağında ülkeyi karanlık bir tünele, bir darbe ve kaos ortamına sokmak üzere kirli faaliyetlerini devam ettirdikleri kesinleşmiştir.
 
Tüm bu tablo, Ergenekon adı verilen darbeci çete tehdidinin gerçek manada savuşturulması için 28 Şubat sürecinin baş aktörlerinin de mutlaka üzerlerine gidilmesi ve darbeci yapılanma içinde yer almış zevattan çeteci faaliyetlerinin hesabının sorulması gerektiğini göstermektedir. Şu veya bu gerekçeyle bundan kaçınılmasının davayı sulandırma, örtme taktiği izleyen çevrelerin baskısına boyun eğmek anlamına geleceği açıktır.
 
 
Bu yöndeki taleplerimizi dillendirmek üzere 28 Şubat darbe sürecinin yıldönümünde duyarlılık sahibi herkesi eyleme, sesimizi yükseltmeye çağırıyoruz.

 

Özgür-Der - İLKAV
    Y O R U M L A R
 
  yolcu 25.02.2009 08:21:31
Teşekkür

Sayın Adil H. kardeşim, benim kimseye çamur atmak gibi bir niyetim yok olamazda. Senin zamanını istemiyerek de olsa aldığım için hakkını helal et. Kötü niyetli olabileceğimi ima etmişsin böyle bir ortamda nasıl bir kötü niyet olur bilmiyorum ama yazılanlarda bir terslik olsa sanırım site yöneticileri görür ve müdahale ederler ki böylece kötü niyet engellenir basit bir şekilde. bilmem haksızmıyım. Adil h., sayın m.pamak ın konuşmalarının altına bende imza atarım ki olması gereken de o konuşmalarda ki vurgulardır. Benim derdim de o konuşmaların içine pis şeyler katılmasıdır. Bunların ne olduğunu bir önceki yazımda söyledim bu yüzden tekrar etmeyeceğim. Yani eleştirilerimin ve sözlerimin arkasındayım ama gereksiz uzatmak da istemiyorum bu tartışmayı. Ayrıca düşüncelerimi ifade etmeme izin verdiği için site yönetiminede teşekkür ederim. herkese saygılar..
 

  Adil H. 25.02.2009 07:34:58
Allah'Tan Korkmayı Ve İftiradan Kaçınarak Adil Olmayı, Rabbimiz Hepimize Nasip Etsin

Sayın Yolcu hala bir umut vardır diye diye, Allah rızası için size bu kadar vakit ayırıyorum. İnşallah bir faydası olur da hakikati çamur atmakla örtemeyeceğinizi öğrenirsiniz. Bakın sadece bu sitede yer alan son bir buçuk ay içindeki bazı haberlerden alıntıları aşağıya alıyorum. Lütfen Allah?tan korkun ve adil olun.

İLKAV Başkanı Mehmet Pamak?ın bu sitede yer alan farklı basın açıklamalarındaki ifadeleri:

Türkiye?ye gelen Mısır Firavununu protesto eyleminde:

?Bu adamın katilliğini, hainliğini, işbirlikçiliğini Gazzedeki halka bombalar yağdırılmasının ortağı olmasını AKP hükümeti yetkilileri bizden daha iyi biliyorlar. Davos?ta çıkış yapmak yetmez, o sözün arkasında adam gibi durmak gerekir. O sözün arkasında durarak, gereğini yapmak Siyonist terör devletiyle askeri ve istihbari işbirliğini de, bölgenin işbirlikçi hainleriyle görüşmeleri de kesmek gerekir.?

?AKP Zalimlerle görüşme? sloganı atılması üzerine Pamak şunları söyledi: ?Aslında ben bu sloganı bile yersiz buluyorum. AKP zulümden arındırılmış bir parti midir? Bugün kendisi de bir şekilde zulme bulaşmış değil midir? Kendisi de zulüm sisteminin yönetiminde bulunarak gerek kendi ülkesindeki uygulamalarla, gerekse başka ülkelerdeki zalimlerle işbirliği yaparak aynı zamanda kendisi de zulmetmekte değil midir? Böyle bir konumda bulunanlara ?zalimlerle görüşme? diyoruz. Bu noktada biz, AKP?yi sadece ?adındaki adalet kavramına sahip çıkmaya, vaat ettiği özgürlükleri getirmeye, böylece hiç değilse görece bir adaleti gerçekleştirmeye? çağırabiliriz. Kardeşlerim! Bakın AKP yandaşı olan Haber-7?nin editörü ne demiş ?Türkiye Hamas?ı savunmuyor. Türkiye, basiretsiz, kendi insanını İsrail?in bombalarına hedef yapan terörist ruhunu bırakmamakta direnen Hamas liderlerinin sözcülüğünü yapmıyor? diyor. Yani işgal edilmiş topraklarını ve ümmetin onurunu savunan Hamas?ı terörizmle suçluyor. Bu terörist İsrail?in diliyle konuşmak değil midir? Bu haksızlık ve adaletsizlik değil midir, bu zulüm değil midir, bu Gazze halkını yok etmeye çalışanların insanlık suçuna iştirak değil midir? Dış işleri Bakanı Babacan da diyor ki; ?Hamas silahlı örgüt mü, yoksa siyasi parti mi olacağına karar vermeli?. Yani Hamas?ı silahı bırakmaya, AKP?leşmeye zorluyor. Mısır Fravun?u ne istiyor, o da Hamas?ın silahsızlanmasını, direnişi bırakmasını istiyor. İsrail ve ABD ne istiyor onlar da aynı şeyi istiyor. İşgal edilmiş topraklarda silahlı direnişten başka çare mi vardır? O halde HAMAS?a silahsızlanmayı dayatmak Siyonist katil terör devletine destek değil midir? İşgal edilmiş bir ülkenin insanlarından silahı bırakmasını istemek soykırımcı işgalciyi desteklemek değil de nedir? ?

Mahmut Abbas?ın Türkiye?ye gelişini Protesto eyleminde söyledikleri:

?Gerek Filistin halkı, gerekse tüm dünya nezdindeki açık işbirlikçi kimliğine rağmen, utanmadan Filistin halkının temsilcisi gibi Ankara?ya gelen işbirlikçi hain Mahmut Abbas?ı protesto ediyor, Ankara?dan defol diyoruz. Filistin halkını temsil etmediği gibi, üstelik halkının kanına da eli bulaşmış bu şahsı muhatap alarak, Filistin halkının gerçek temsilcilerine zulmedenleri de protesto ediyoruz. AKP hükümetine sesleniyor, ahlaklı ve tutarlı olmaya çağırıyoruz. Hem dünya devletlerini ve İsrail?i, HAMAS?ı muhatap almaya çağıracak, HAMAS olmadan çözüm üretilemez diyeceksiniz, hem de bizzat kendiniz HAMAS?ı, halkın seçtiği Başbakan İsmail Heniye?yi değil de işbirlikçi Abbas?ı muhatap almayı sürdüreceksiniz. Hem Mahmut Abbas?ın İsrail işbirlikçiliğini dünyaya ilan edeceksiniz, hem de Filistin halkını temsil etme kabiliyetini de tamamen kaybetmiş bu işbirlikçiyi, Filistin halkı adına muhatap kabul edip Ankara?ya çağıracaksınız. Hem Peres?in konuşmasını alkışlayanları bile ?insanlık suçuna iştirak? konumunda değerlendiren çıkışlar yapacaksınız, hem de İsrail?e açıkça verilen askeri ve ekonomik destekle kendinizin de alkışlayanlardan daha da ileri derecede bu ?insanlık suçu?nun ortakları konumunda bulunduğunuzu idrakten uzak duracaksınız. Bu, ahlaklı ve tutarlı bir politika mıdır? Hak, hukuk ve adalet bu politikanın neresindedir? Yoksa ?kalplerimiz ve söylemlerimiz HAMAS?tan yana, ama ?reel politik? gereği eylem ve icraatlarımız ise, İsrail ve işbirlikçisi Mahmut Abbas?tan yana? mı demek istiyorsunuz? Yazıklar olsun reel politiğe bu kadar teslim olanlara. Yazıklar olsun, Gazze için yüksek perdeden konuşup da, sıra somut adımlar atmaya gelince ahlaki, insani ölçüleri ve değerleri ayaklar altına alma pahasına, Siyonist terör devletine ve işbirlikçilerine desteği ısrarla sürdürenlere.?


Filistin Panelinde:

Ümmet çapında Kur?an merkezli eğitim ve davet çalışmalarına hız verilerek, çağın Kur?an neslini inşa çabaları yaygınlaştırılarak, çağın Kur?an toplumunu ilk neslin örnekliğinden kalkarak inşa etme sorumluğumuzun üzerinde duran Pamak, emperyalist devletlerin, İslamı ve Müslümanları tehdid ve düşman ilan ederek yeni bir haçlı seferi başlattıklarını söyledi. Emperyalist Batı devletlerinin, sopa ve havuç politikalarıyla, bölgemizi işgal edip, katliamlarla, HAMAS dâhil, İslami direniş öbeklerini yok etmeye ve Müslüman halkları ve din algılarını ?ılımlı İslam? denilen, tevhid diniyle alakasız, kapitalizme uyumlu, ekonomik, sosyal, siyasal ve hukuki alanları düzenleme iddialarından vazgeçerek bireysel ibadetlere indirgenmiş sapkın din anlayışları istikametinde dönüştürmeye çalıştıklarını ifade etti.
ABD elçiliği önünde:

En önemlisi de, bölgedeki işbirlikçi yönetimleri, despot rejimleri ve ülkemizdeki asker bürokratlar öncülüğündeki oligarşiyi kullanarak, Kur?an?ın kurtarıcı mesajının önünü kesmeye çalşıyorlar. İslamı ve Müslümanları, sekülerleştirmeye, protestanlaştırmaya, Kur?an ve sünnet çizgisinden uzaklaştırıp, bireysel hayatla sınırlı toplumsal ve siyasal hayattan soyutlanmış ve küresel kapitalizme uyumlu ?ılımlı İslam? anlayışını tevhid dini İslam?ın yerine ikame etmeye çalışıyorlar. Ne yaparlarsa yapsınlar Allah?ın izniyle bütün bu emperyal projeleri, özgün Kur?an nesli projemizi yaygınlaştırarak çöpe atacağız. Bizi Kur?an?dan ve Resulün güzel örnekliğinden koparacak hiçbir silah henüz icad edilemedi, edilemeyecek. İlk Resulün önderliğindeki Kur?an neslinin örnekliğinde, Kur?an?a ve sünnete sarılarak, vahyi belirleyici kılarak, çağımızın Kur?an neslini ve onun öncülüğünde de ümmeti vahiyle yeniden inşa edip, o izzetli günlere yeniden ulaşacağız. Ve tüm emperyalist projeleri yırtarak, zalimlerin yüzüne fırlatıp atacağız inşallah.


BM temsilciliği Önünde

Emperyalistler ve İsrail terör devletinin bölgedeki işbirlikçileri despot rejimlerin de tek korkusu, Filistin?de İsraili tanımayan ve ona rahat vermeyen bir İslami sistemin kurulmasıdır. Çünkü böyle adil ve güzel bir örneklik, Kur?an?ın toplumsal planda yaşamlaştırılması, Vahyin kurtarıcı, karanlıklardan aydınlığa çıkarıcı mesajının bütün bölgeyi kuşatması ve bütün dünya insanlığına ulaşması ihtimali tek korkulu rüyalarıdır. Ama ne yaparlarsa yapsınlar, inşallah dünya insanılğının tek ihtiyacı olan bu İslami alternatif gelişecek, toplumsallaşacak ve bütün dünyayı aydınlatacaktır inşallah. Böylece küresel şirke, küfre, ifsada karşı küresel intifada yaygınlaşacak ve küresel ıslah projesi insanlığa adalet ve özgürlük getirecektir.?

Mehmet Pamak, konuşmasının sonunda AKP?ye ve hükümete çağrıda bulunarak, ?İsrail terörü aleyhinde bir takım sözler söylemeniz ve ağlamanız yetmez. Mutlaka somut bir adım atıp, silah alım ve modernizasyon, askeri eğitim ve istihbarat anlaşmalarını iptal etmedikçe sizin de bu kana eliniz bulaşmış demektir. Hiç değilse Bolivya ve Venzuella kadar olun? dedi


İsrail Elçiliği önünde:

Türkiye?ye egemen oligarşi ve onlara biatlı siyasi yöneticiler, aynı şekilde katil Siyonist Devletin Cumhurbaşkanı Perez ve eli kanlı Başbakanı Olmert?i Türkiye?de ağırlayıp, bu katillerin Müslüman Filistin halkının kanına bulanmış kanlı ellerini sıkarak son katliamın yapılmasında da pay sahibi olmaktan kaçınmıyorlar. Aylardır Gazze?ye yönelik ambargoyu kaldırmaya, işgali ve katliamları durdurmaya yönelik olarak, BM ve İsrail nezdinde, onları harekete geçirici, ya da caydırıcı ciddi hiçbir adım atmadıkları halde, tam tersine Gazze?ye bomba yağdıran uçakların Türkiye hava sahasında eğitim almalarına fırsat veriyorlar. Askeri ve istihbaratla ilgili işbirliğini en ileri seviyede sürdürüyorlar. Silah alışverişi ve yenilenmesi üzerinden İsrail?e finans desteğini de devam ettiriyorlar.

AKP yönetimi, Türkiye oligarşisine ve onların ağa babaları olan ABD ve İsrail?e bağlılığını ve desteğini sürdürerek akıtılan kanlarda pay sahibi olmaktan utanmıyor. Haydi çoğunluk ?Müslümanlar?ın kendileri gibi ılımlılaştığını, sekülerleştiğini, Protestanlaştığını zannedip korkmuyorlar diyelim. Ve ne yaparsak yapalım halk yine de ?bir hikmeti vardır? diye düşünüp, oyunu bize verir zannıyla halkın tepkisini önemsemiyorlar diyelim. Geçirdikleri değişim, iktidar uğruna kendilerine insani ve ahlaki ilkelerini bile terk ettirmiş olsa da, acaba Allahın azabından korkmalarını sağlayacak ahiret inançlarını da mı kaybettiler? Eğer hala ahirete ve hesap gününe inançları varsa, bari Allah?ın azabından korksunlar. Ve ABD ? İsrail vampir terör devletlerine stratejik ortak olmaktan, katliamlarına katkıda bulunmaktan vazgeçsinler ve en kısa zamanda bu iki devletle ilişkilerini askıya alsınlar.
 

  yolcu 24.02.2009 09:41:35
Ben İyiyim

En ufak muhalif farklı düşünceyi sağlıksız ve hatta kötü niyetli nitelemek belki o an için çözümdür ama inanın uzun vadede yapılacak en büyük kötülüğü yapmış olursunuz. Tekrar söylemek zorundayım: Lütfen ya ergenekoncusun ya değilsin sığ/arabesk tarzı terk edelim. Konumuza dönelim, ben kimseyi suçlamadım. Söylediğim şeylerin yanlış olduğunu iftira olduğunu söyeleyemezsiniz. ben aynı eleştirilerimi tekrar söylerim ama gereksiz sizde zaten söylediğim tespitleri açıklamak yerine duygusal zeminde ret yoluna gitmişsiniz ama sizin ret edtmeniz bu durumu değiştirmez. Benim söylemediğim şeyleri ben söylemiş savunmuş gibi yazmanızıda kınıyorum. Ben darbeciler gladyo çeteler soyguncular işbirlikçiler yargılanmasın başımıza bunları taç edelim dediğimi hatırlamıyorum. Tamda demek istediğim bu. Asıl mesele yani ülkemizde ABD ve onun işbirlikçileri hedef alınmadan tam tersine ABD ve işbirlikçileri eliyle söylediğiniz yargılama ve hesap sormaların olamayacağını söylüyorum.ki bunları yargılayacağını temizeller operasyonu yaptığını söyleyenler ne temiz nede abd den ayrı düşünülebilir. Siz bütün bu oluşumların yargılanması işini gene onlardan beklemek gibi bir yanılgı içindesiniz. Ben ise bu sizin çok umutlandığınız yargılanmaları sürecinin ABD tarafından şu veya bu sebeple başlatıldığını düşünüyorum ki siz de kabul ediyorsunuz. Burada ilginç olan şey 28 Şubat sürecini işleten ABD arkasında önemli bir kitle desteği bulmuştu ne ilginçtir aynı ABD bu sefer Ergenekon sürecinde farklı bir kitlenin desteğini kazanmış durumda. yani herşartta kazanan ABD. Ve bugünden bakınca o gün 28 şubata destek verenlerin bile pişmanlıklarını dile getirdiklerini görüyoruz ki onlar tarih önünde hesap veriyorlar. Unutmayın ki bugün ABD eliyle yürütülen ve cemaatin liberallerin soroscuların desteğini almış olan bu operasyona destek verenlerde tarih önünde hesap verecek. Çünki bu bir temiz eller operasyonu olmadığı gibi zerre kadar samimi ve hukuksal da değil. Panellerde ve diğer oratmlarda ılımlı islamın akp nin ve abd nin eleştirilmesi tarafınızdan yapılıyor elbette ama buna ' hem nalına hem mıhına ' derler sayın adil h..Eğer haksöz sitesini okursanız arasıra ne demek istediğimi anlarsınız. Emperyalizme karşı olmak onun temsilcilerinden uzantılarından beri olmayı gerektirir. Allah aşkına hergün insanlara zaman y.şafak vakit çizgisindeki akp ye kul köle olmuş yağcı yazarları okuturken amacınız ne? aydınlanmamaız bilinçlenmemiz mi? Siz bu çelişkiyi görmüyor iseniz diyecek bişeyim yok. Bir abd projesi olan akp yi kendinize yakın bulmanızı anlamakta güçlük çekiyorum. Son olarak kapatılmak durumunda olduğunuzu söylüyorsunuz evet bende biliyorum takip ediyorum ama eğer kapatılmak bir ölçütse MİLLİ GÖRÜŞ çizgisi ile yarışamazsınız. Anti amerikancılığı ve anti siyonistliği düşmanlarınca bile kabul edilen milli görüş çizgisini desteklemeyi küfürle itham edenlerin akp ye sitelerinde övgüler sevgiler methiyeler dizip yahudi kuruluşundan cesaret madalyası almış birini ONURLU İNASAN DURUŞU diye bize yutturanların abd ile kolkola operasyona çıkmasını ben anlayamıyorum sayın adil h. Sevgili kardeşim eğer emperyalizme ve siyonizme bir karşı duruş yapacak iseniz durduğunuz yer yanlış. ittifak ettiğiniz çevreler işbirlikçi. Büyük şeytanla kolkola operasyona giderseniz kullanılırsınız. F tipilerle soroscularla vakitçi sağcı larla liberallerle varlığını abd ye borçlu partilerle çetecilerden gladyodan hesap soramazsınız. sağlıklıyım ve iyi niyetliyim... allaha emanet olun.
 

  Adil H. 24.02.2009 08:08:50
Yazıklar Olsun Bu Kadar Çarpıcı Bir Hakikati Göremeyenlere

Sayın yolcu, eğer sağlıklı ve iyiniyetli isen, buraya yazdığın yorumun muhatabı, BOP, ılımlı İslam projesi ve AKP yanlısı olarak suçladığın İLKAV ve Özgürder'in belki de bu projelere en net ve en ilkeli tavırları hem de sürekli koyan camiayı teşkil ettiklerini görebilmeliydin.

İT (İttihat ve terakki) döneminden beri bu ülke halklarının başına bela olan ve yüz yıldır sürekli kan akıtmış, milyonlarca Müslümana zarar vermiş bu darbeci çetelerin hakimiyetini hiç eleştirmeden, onbinlerce insana ıstıraba gark etmiş darbeci ve çetecilerin sorgulanması gereken bir süreçte bile dikkatleri başka yana çekerek bu sorgulamayı engellemeye kalkman hangi amaca hizmet etmek için?

Egemen küresel sisteme de, yerel sisteme de, darbe ve çetelere de, ılımlı İslam projelerine de, İslamı ve Müslümanları kapitalist sisteme eklemleme, protestanlaştırma projelerine de sürekli net ve ilkeli karşı duruşlar ortaya koyan sadece İLKAV ve Özgürderdir. Paneller, konferanslar, seminerlerle bu konularda halkı uyandırmaya çalışan, zalim Kemalist sisteme ve emperyalizme açık tavırları yüzünden de ikisi hakkında da kaptma davası açılmış bulunan, buna rağmen de geri adım atmayan bu kuruluşları hala tanıyamadıysan ya iyi niyetli değilsin ya da sağlıklı değilsin diye düşünmekten kendimi alamıyorum. iyi niyetliysen böyle düşünmeme yol açan sensin, hakkını helal et.
 

  yolcu 24.02.2009 05:55:16
Süreçteki Yerimiz

Sevgili Adil H. kardeşim aslında içinde bulunduğunuz açmazı ifade etmişsiniz. Evet ABD ve Nato var hertürlü kirli ve kanlı süreçlerin arkasında. Bu konuda hemfikiriz. Ancak Sizin tevhidi kurani duruş dediğiniz Liberal ABD ci Ilımlı islamcı AKP nin yedek gücü olarak konumlanmaksa ben buna HAYIR diyorum. Üçüncü bir yol vardır ve oda sizin de dediğiniz gibi kurani/tevhidi yoldur.
Hem 28 şubatı ve hemde ergenekon operasyonunu yapan abd nin başlattığı bu süreçten halklar adına ülkemiz adına bölgemiz adına siz hayırlı birşeyler bekliyorsanız bilmiyorum ama ırak a bakmanızı öneririm. Yok eğer şunu diyorsanız '' zaten abd den kurtulamayız bari ılımlı/uyumlu da olsa bizim galdyomuz bizim işbirlikçimiz bizim hainimiz olsun '' tekrar düşünün derim.

Daha düne kadar hertürlü demokratik talebin karşısına ağızlarından salyalar akıtarak dikilen çevrelerin bugün bu süreçte demokrat kesilmeleri sizcede manidar değilmi?

Evet bu ülkede gerçekten demokratik bir süreç yaşansa ve gladyo ve darbeciler yargılansa böylesi bir durumda destek vermemek ihanet ve ikiyüzlülük olurdu.
Ama bugün böylemi? Herşeyi bi tarafa bırakalım siz bana abd nin yaptığı bu operasyon sürecinden bize halkımıza bölgemize hayır gelecek di,yorsanız bende susacağım. ABD nin yaptığından çıkacak hayır ırak taki demokrasidir. eğer bir süreç kendi iç dinamikleriyle yürümüyorsa ve hatta bu sürecin arkasında sizinde kabul ettiğiniz gibi dünyanın şeytanı varsa hangi mantıkla bu sürecin peşi,nden bizleri davet ediyorssunuz.?

BOP sürecinin en önemli ayağı olan islamcılığın ehilleştirilmesinin aracı kılınan AKP ye islamcı sitelerdeki hayranlığın ve desteğin bana bir açıklamasını yaparmısınız. Hangi islami kurani tevhidi öğretide bopun eşbaşkanı olduğunu söyleyen abd nin kuklalığında sınır tanımayan birine kitle sevgi yönlendirmesi yapılır.
Allah aşkına susurluğu örtenler bugün demokrat olmuş karşımıza çıkıyorlar. herttürlü gericiliğin ve sağcılığın kalesi çevreler demokrasi kahramanı oldular. Elbette bu sürece müdahil olmalıyız ama liberal abd ci ılımlı uyumlu islamcıların gölgesinde onların sokak adamı durumunda değil ,onlardan beri olarak adil h. kardeşim.
Ayrıca artık şu ya ergenekoncusun ya karşısındasın gibi bir sığlıkla sunulan dayatmadan rahatsız oluyorum. En son davostaki seçim yatırımı yapan eşbaşkanın duruşunu ONURLU İNsan duruşu diye sahiplenenlerin buna karşı çıkanları ise ergenekonculukla SUÇLAMASI UCUZLUĞUNDA OLDUĞU GİBİ...

saygılar
.
 

  Adil H. 24.02.2009 05:06:11
Yolcu Kardeşim Olayları Tek Yanlı Bakış Açısıyla Değerlendirmek Zaaf Oluşturur

Ne yani darbe ve çetelerin Türkiye'deki faaliyetleri Amerika'dan bağımsız mı? '28 Şubat'ın da, Ergenekon çetesinin de arkasında ABD ve NATO yok mu? Amerika, çıkarları açısından bir darbenin ya da çete faaliyetinin artık zararlı olduğu kanaatine varıp, çete ve darbecileri ifşa edip tasfiye etmeye kalkıyorsa ya da daha ılımlı ve daha söz dinleyenleriyle, yeni ılımlı politikalarıyla daha uyumlu olanlarıyla değiştirmek ve daha radikal olanları tasfiye etmek istiyorsa, biz hayır bu çetreler suikast, katliam provokasyonlarına devam etsinler, tasfiye edilmesinler mi diyeceğiz? ya da bu tasfiyenin yapılmasını engellemeye kalkanlara, yargılayanlara engel çıkarıp bu çetelerin serbest kalmalarını ve Ergenekonun da Susurluk gibi örtülmesini isteyenlere karşı çıkıp bu katil terör örgütünün cezalandırılmasını ve tasfiyesini istemek, Amerikan politikalarına destek vermek olarak mı algılanacak? pes doğrusu.

Biz Müslümanlar özgün kimlik ve değerlerimizin safında durup, Amerika'nın da yerli darbeci ve çeteci düzenin de halkımıza ve İslami kimliğimize düşmanlık ve saldırganlık içindeki bütün politikalarına karşı bir yerde, tevhid ve adalet çizgisinde yürüyoruz. Siz de olayları tek yanlı bir perspektifle ve birilerinin antisi olma konumunda durarak değil de, özgün Kur'an çizgisinde durarak ve bağımsız bir bakışla evrensel vahyi ölçülerle değğerlendirirseniz, inanıyorum ki bu ufku yakalayabileceksiniz.
 

  yolcu 24.02.2009 01:14:42
Saflıkmı Başka Birşeymi?

Hem Refahyol İktidarının devrilmesinde hem de AKP?nin kuruluşunda ABD-CIA?nın etkili olduğu tezi nekadar doğrudur bilinmez ama ABD nin Müslüman Halklar bölgesinde yada BOP da hegemonyasının devamının ancak Radikal İslam Ve anti-Amerakanizm saydığı güçleri pasifize etmesiyle mümkün olduğu bir gerçektir. Bu durumun yaratılmasının ve BOP nin hayat bulmasının yegane şartı olan radikal islamcılığın ehilleştirilmesi ancak gene bir islamcılık adı altında yapılabilirdi. İslam dünyasına laikliği benimsetemeyen türkiye ılımlı/uyumlu/diyalogcu islamın pilot ülkesi olarak seçildi. Ve hesaplaşma başladı:ERGENEKON... Neydi ergenekon ?... Artık islamcısından milliyetçisine solcusundan kemalistine herkesin kabul ettiği bir gerçek varki bu operasyon ABD eliyle yapılmaktadır. Bu konuda küçük bir araştırma yapan herkes bu iddiayı doğrulayan bilgilere hemen ulaşabilir . Ve bu iddiaya artık itiraz edilecek bir durum olmadığını düşünüyorum. Peki buna rağmen yani ABD ye rağmen hayatını anti-amerikancılığa adamış çevrelerin ABD ile ortaklaşa bu sürece destek olmaları nasıl izah edilir. Bir ABD projesi olan AKP neden bu anti amerikancılık iddiasında bulunan çevrelerin desteğine mazhar olmaktadır.? AKP nin seçim zaferini Halkın iradesi ve oligarşiye vurulan bir tokat diye meşrulaştıranlar demokrasinin gücünümü gördüler yada başka hesaplarmı var. Eğer seçimler Emperyal odakların yönlendirmesiyle belirlenmiyor ise neden seçimlere katılım açıkca dürüstce yapılmıyor. Ya BOP sürecine dahil olmak yada saf olmak değilmidir bu soruların cevabı? Tevhidi/Kurani islamcı sitelerde artık açıkça AKP desteklernirken Davosta seçim yatırımı yapan eşbaşkanı Onurlu insan diye yuttururken Irakta yaşanan soykırım ağıza bile alınmazken çeçenistan unutturulmuşken islamcı yazarların erdoğan seni seviyoruz naraları yankılanırken chp düşmanlığı üzerinden vakit kafasıyla akp cilik yapılırken soroscu abd ci işbirlikçi yağlama yandaş medyanın kalemşörleri iktibas edilip bizlere aydın diye yutturulurken işbirlikçiliğe örnek olarak ders kitaplarına konması gereken barzani adam yerine konurken vs.vs. bütün bunlar müslüman tevhidi kurani çevrelerce yapılırken yani at izinin it izine karıştığı bu ortamda F tipi kafaların tetikçiliği durumuna düşmek pahasına 28 şubatla susurluk soslu ergenekon operasyonunu karıştırmak eğer kötü niyet değilse saflıktır... Liberal Amerikancı İslamcı AKP ve yardakçıları bu işten nemalanıyorlar semizleniyorlar peki bizim kazanımımız ne olacak bu süreçten? '' Ben çocuklarımı Amerikada okutuyorum.Bunun bir sebebi var. O da bu medeniyete duyduğum inançtır'' diyen BOP eşbaşkanı ve AKP ,ABD nin BOP stratejisinin en önemli ayaklarından birisi olan radikal hareketlerin liberalleştirilmesi sürecinde çok önemli bir rol üstlenmiştir. Bu nu göre göre bu F tipi ılımlı uyumlu çevrelerin diliyle konuşulması doğrusu ağrıma gidiyor...
 

 
 
Yorum Ekle

  Lütfen aradığınız bilgileri ilgili alanlara yazdıktan sonra Bul tuşuna tıklayınız.
Kategori :  
Yazar :  
Başlık :  
İçerik :
Tarih :    
Eşleştir :
 
 
 Elif Nesli Tarih Okunma Sayısı
    Geçmişi Düşünüp Halimi Sorguladım13.04.20093.547   
    Çocuklarıma Ve Torunlarıma Vasiyetimdir!17.03.20091.451   
    Zincirleri Kırmalıyız23.01.20091.707   
    Bizim Marşımız23.01.20091.771   
    8. Sayı22.07.20091.811   
    7.Sayı05.05.20091.548   
    6.Sayı02.03.20091.842   
    5. Sayı08.01.20092.070   
    4. Sayı06.12.20082.291   
    3. Sayı16.10.20081.835   
    2. Sayı15.09.20081.852   

    
2 3 4 5 6 7 8 9 10